Zdjęcia do wywiadu z Mariką

Rok temu miałam możliwość spotkać się z Pawłem Tomkielem i Mariką, podczas ich wywiadu, który miałam obfotografować.
Paweł Tomkiel jest współautorem bloga braciaprzykawie.pl, a prywatnie moim dobrym znajomym. Marika natomiast jest muzykiem, autorką tekstów i prezenterką, ale przede wszystkim ciekawym człowiekiem.
Robienie zdjęć w trakcie wywiadu to zupełnie inna bajka, niż praca z pełną uwagą "modela". Tu nigdy nie wiesz, czy przypadkiem nie robisz zdjęcia w nieodpowiednim momencie. Może jednak nie powinnam była się tak zastanawiać, tylko wchodzić z obiektywem im w rozmowę bez skrupułów? Nie mam pojęcia, jaka postawa fotografa jest słuszna.
Jeśli celem miały być idealne zdjęcia, to cel uświęca środki - powinnam zaryzykować i "wkraczać" w wywiad. Natomiast jeśli celem miał być ciekawy wywiad, to powinnam jednak robić zdjęcia na uboczu, udając, że mnie nie ma. Tak też postąpiłam i tylko przed odejściem ściągnęłam na siebie uwagę żegnając się z miną pokornego Azjaty. :)
Nie do końca jestem zadowolona z tych zdjęć, ale nie do końca wtedy jeszcze panowałam nad nowym obiektywem i liczyłam, że wszystko się "wyciągnie" w Gimpie. Otóż nie - nie wszystko. :) Ale - żeby nie było, że tylko marudzę - uważam, że te zdjęcia oddają klimat miejsca, było deszczowo, szarozielono, ale to rozmowa była gwiazdą popołudnia.

Wywiad z Mariką na stronie braciaprzykawie.pl
Fanpage Mariki na fb.


Serdeczne pozdrowienia dla Pawła, Mariki i Justyny!


Brak komentarzy:

Teksty i zdjęcia - Katarzyna Kocięcka o ile nie napisano inaczej. Obsługiwane przez usługę Blogger.